onsdag 30 juni 2010

Hej!

Igar fick vi en massa godis fran dom dar hemma, det uppskattades huur mcyket som helst.
Men inte bara av oss! Vi bjod nagra i varat rum och nagra andra pa det. Skitkul, dom trodde knappt oss av vi at vissa godisar och alla tyckte det var jatte roligt!!
Sa ikvall ska tva st japaner vi bor med fara och kopa japanskt godis vi ska fa prova, spannande!


Dom kunde inte ata denhar, inte en engelskman kunde ha den i munnen!

Sen i morse at vi kaviar och agg till frukost. Guuuuud va gott! och mattande!

Och SEN!! nar vi gick till stan gick vi forbi en Rolls-Royce Phantom, han hade rutan nerrullad, sa jag tittade in sadar megaintreseratt som jag brukar gora. Han borjade prata med mig och jag fick sitta i den! :D:D hur coolt va inte det?!
Han sa att den skulle vara med i nan serie som spelas in i sydney, X-factor. ingen aning om va de ar :)



Sen har jag kopt en ni troja (yes! nu har jag 3! :D) ingen backpacker kvar av mig snart, jag har ju KLADER! :D

2 kommentarer:

  1. caroline klaar5 juli 2010 kl. 04:48

    Kul att det uppskattades, enjoy! :)

    Coolt med bilen.

    I thailand kommer du nog att shoppa...

    Ha så kul på slutet av er resa!

    /carro

    SvaraRadera
  2. Eller var det någon annans godis?!
    Ni är populära hör jag :)

    SvaraRadera