tisdag 11 maj 2010

Hej!


Har har vi lite bilder ifan varann lillautflykt til parken, varat nya favvostalle. alleless brevid varat vandrarhem ligger det och det ar jattemysigt. Hundar springer omkring overallt. barn lika sa. Batar ligger i hamnen och solen skiner! :) Och ett extra stort tack till min mamma som fixat korsordstingingarna och bockerna pa bilderna! :) Sen sa ar det en bild pa mina nya fina Glasogon jag nyss kopt :) fina va? OCH en FILM kom med ocksa! :D





Som jag har namt tidigare sitter vi en hel del vid internet har pa dagarna. (har inte sa mycket annat att gora tyvarr). Och vi har anmalt oss i en Ahlgrensbilar tavlign. Och vi skulle behova lite hjalp med roster! Lanken leder till deras hemsida-dar man rostar, klicka pa "flest roster", sa ska jag och A-k ligga pa ca 6 plats eller natt sant. satt bara en rost pa oss sa blir vi glada! :). Sen om ni har fler webblasare (Explorer, firefox, Opera) kan ni rosta ifran dom med :). http://ahlgrensbilar.com/kampanjer/husvagnar/comic/topplista.php?order=votes

4 kommentarer:

  1. Så nu har jag röstat från explorer, firefox och opera :)

    SvaraRadera
  2. Caroline klaar11 maj 2010 kl. 19:18

    Nu har jag röstat på er från explorer och firefox!

    Vad mysigt ni ser ut att ha det i parken.

    Massor av kramar!

    SvaraRadera
  3. Japp, jag har också Röstat, vi får hoppas på en vinst. Ha det gott // Far

    SvaraRadera
  4. Taack! :)
    Om ni vill sa kan ni ocksa vara med och tavla sa rostar vi pa er med ca 40-50 datorer har :P

    SvaraRadera